Monitoring trhu – průzkum trhu

Průzkumem trhu získáte přehled o aktuálních výsledcích sledovaných parametrů v terénu, díky nimž budete mít možnost pružněji reagovat a ovlivnit Váši situaci na trhu a také její tržní vývoj.

Na základě Vašich kritérií zjistíme objektivní informace o cenách a konkurenci. O vystavení, stavu i distribuci Vašeho zboží a také o tom, jaké jsou názory zákazníků na Vaše produkty a jak je Vaše značka na trhu z jejich strany vnímána. Zjistíme jejich zásadní potřeby a požadavky, díky kterým budete moci vytvořit vhodnou marketingovou strategii firmy.

monitoring konkurence

  • sledování konkurenčních aktivit

cenový monitoring

  • přehled, kontrola a srovnání aktuálních cen trhu

kontrola sortimentu

  • ověření facingu, rotace, vystavení na regále, podíl na druhotném vystavení, kontrola nedostatku zboží, kontrola expirace

dotazníky

  • kvantitativní a kvalitativní průzkum

mystery shopping

  • jedná se o utajený průzkum (tajný nákup), který probíhá prostřednictvím tzv. tajného zákazníka, aby Vám zjistil informace o produktech či službách vlastní nebo konkurenční firmy.
  • Mystery shopping Vám přináší objektivní informace o interakci Vašich zaměstnanců s Vašimi zákazníky. Je to často využívaná metoda průzkumu trhu pro zjištění kvality zákaznických služeb.