Monitoring trhu – průzkum trhu
Průzkumem trhu získáte přehled o aktuálních výsledcích sledovaných parametrů v terénu, díky nimž budete mít možnost pružněji reagovat a ovlivnit Váši situaci na trhu a také její tržní vývoj.
Na základě Vašich kritérií zjistíme objektivní informace o cenách a konkurenci. O vystavení, stavu i distribuci Vašeho zboží a také o tom, jaké jsou názory zákazníků na Vaše produkty a jak je Vaše značka na trhu z jejich strany vnímána. Zjistíme jejich zásadní potřeby a požadavky, díky kterým budete moci vytvořit vhodnou marketingovou strategii firmy.
monitoring konkurence
- sledování konkurenčních aktivit
cenový monitoring
- přehled, kontrola a srovnání aktuálních cen trhu
kontrola sortimentu
- ověření facingu, rotace, vystavení na regále, podíl na druhotném vystavení, kontrola nedostatku zboží, kontrola expirace
dotazníky
- kvantitativní a kvalitativní průzkum
mystery shopping
- jedná se o utajený průzkum (tajný nákup), který probíhá prostřednictvím tzv. tajného zákazníka, aby Vám zjistil informace o produktech či službách vlastní nebo konkurenční firmy.
- Mystery shopping Vám přináší objektivní informace o interakci Vašich zaměstnanců s Vašimi zákazníky. Je to často využívaná metoda průzkumu trhu pro zjištění kvality zákaznických služeb.